Lyckorus!

Jag har nog haft den bästa mys-helgen på länge! Jag brukar alltid få hemlängtan eller snarare längtan efter att få vara lite ''ensam'' men det fick jag inte den här gången. När jag kom hem längtade jag snarare tillbaka till filippa, kusten och hennes stuga! Tusen tack för helgen min sköna, du gjorde den så perfekt som den kunde bli. :D 
 
Idag har jag chillat så mycket som det bara går... Praktiskt taget gjort ingenting! Och visst är det väl härligt att ta det lungt, men det får verkligen inte gå överstyr (som det gjorde idag) har nästan dött av tristess. Usch & fy! Nu på kvällskvisten har jag iallafall tagit en lång springrunda, som var så välbehövligt och ack så skönt. Nu skall jag till stranden en sväng med vovvarna och mamma & låta dem ta ett kvällsdopp. Puss på livet! 
Haha glömde lägga upp den här bilden. Sade somsagt att vi träffat på oerhört många kåta gamlingar, verkade som det fanns någon sorts magi på den båten. Just watch the hand..;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0