Kungshamn

Hello godingar! Har precis avnjutit en trerätters bla, sushi som huvudrätt och lite godis därefter (efterätt). Smarrigt! Och jag kan ju inte glömma mitt superunderbara sällskap Filippa! Och hennes familj likaså. Nu skall vi sätta på en film att mysa till och tagga upp för morgondagens bravader. Står både shopping och möjligtvis (?) en utgång på schemat. Ett äventyr åtminstone;) Förövrigt har dem det så mysigt här! Jag älskar kusten, överhuvudtaget landsbyggder, idyller och fridfulla ställen med så mycket personligheter. Hemma är ju husen så jäklans trista med precis likadana utsendeen men här har alla sitt eget utseende och därmed en egen personlighet! Älskar det!
Min fina underbaring & jag på vandring runt Norrstrand
Såhär såg jag ut idag! Blus (mormors), skärp/kappahl, solglasögon/rayban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0