Weekend i Västkusten

Haft en riktigt härligt Torsdag! Vaknade upp i lugn och ro, såg ett avsnitt Segemyhr - Har ni inte sett det måste ni! Det är den bästa serien som alltid får mig att skratta, även på dem deppigaste dagarna. Nog snackat om mitt favoritprogram, efteråt åkte jag till en vän och spenderade dagen ute i solen med henne, till en massa tjejsnack - som alltid är lika välbehövligt! Nu laddar jag upp för en weekend hos Filippa i Västkusten. Skall bli så kul att se den lilla godingens kryp-in! Och förstås vara med hela fam. Rexed! Efter en hel vecka med enbart fest och alkohol känner jag mig f*n spyfärdig med bara tanken. En helg med att meta krabbor, äta räkor, sola & bada, shoppa på Smögenbryggan och picknicka ute på en ö med båten sitter minstsagt perfekt! Åh jag blir så ivrig bara jag skriver om det.. Skulle nästan kunna leva så föralltid.. Haha. Nej men helt ärligt, hur härligt är inte livet på sommaren när mina sysslor består utav: Vakna med ett leende, sola, gå på picknick med mousserat vin och fina vänner som tillsammans taggar inför en utekväll eller snackar om förra helgens bravader. Love it! Fasiken för er som inte tar vara på detta säger jag bara. Fy! :D
Såhär såg jag ut idag! Old school kavaj, bikini-bh, virkade shorts, sjöhästenväska och rayban såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0