Come on and inspire!

Har suttit och läst bloggar ett tag, och jag måste säga vad vissa människor är grymma på att inspirera! Tyra och Blondinbella är nog mina ultimatium. Dem bevisar för hela allmänheten att allt är möjligt - om man vill, och man kan komma vart man vill i livet - om man vill. Allt handlar om att fortsätta kämpa, kämpa, kämpa & aldrig ge upp! Veta sitt värde och vara så jäkla säker på det. Blondinbella som äger flera företag, vissa som omsätter flera milj. per år samtidigt som hon är författare och skriver böcker. Tyra som har en framgångsrik butik på nätet, vart med tvshows m.m och som nu köpt/hyr (?) en riktigt stor & häftig hästgård som ensam! Starkt gjort! Och vi får inte glömma att deras ålder ligger runt 20. Egentligen så klarar ju faktiskt alla det, så länge man brinner för det. (Återigen vad viktigt det är att brinna för vad man gör) Gör man inte det, vad det än handlar om; skola som jobb, skulle jag hoppa av eller säga upp mig på direkten! För tycker man inte det man gör är roligt så kommer man aldrig bli bra på det heller. Tänker man efter kommer man ha mycket mer vardag än helg i livet, alltså mycket mer jobb i livet än nöjen likaså. Och jag vill ha ett roligt liv, även på vardagen! Så varför inte göra jobbet till sin livsstil? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0