PEACE & LOVE

Så, hur skall jag kunna beskriva denna vecka?... Sinnesjuk måste nog vara bästa ordet! Är hemma från en vecka i Borlänge med ett toppenbra tjejgäng! Men jag kan inte undgå från att säga; fan vad skönt att vara hemma. Har haft otroligt roligt och det är en vecka som sent kommer att glömmas! Men jag kommer nog inte åka igen, festival är lite väl mycket fest och lite väl (orent) för mig.. Haha. Nåja, man måste testa på allt och gud vad mycket människor jag träffat. Medan dem andra var ute och lyssnade på artister och festade valde jag att stanna kvar i ett tält och läsa en bok, och eftersom man rört på sig galet lite och maten & alkoholen är för onyttig tog jag en lång pw. Haha, tror ni jag känner mig som en kärring?! Jaoo. Fast några artister såg jag förstås, Rihanna var sjukt jäkla grym & även Magnus Uggla! Vilka stjärnor! Band/artister som Dada Life, Skrillex och hela köret förstår jag mig inte på, det enda man får ut utav dem är värsta huvudvärken. 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas inte att du missade Hatebreed i alla fall emma! Det enda bra som spelade på hela festivalen ;)

2012-07-01 @ 20:29:37
URL: http://hannaaronsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0