Stinas sweet seventeen

Tog ett snabbtåg in till stan igår för att fira Stina som fyllt 17! Ett år äldre & ett år klokare eller hur man nu säger.. Måste även tillägga att en heldag med shopping i Örerbo resulterade i att jag inte hann piffa iordning mig tills kvällen, så jag tog intiativet att göra det i tåget! 30 min (tvätta bort smink + på med nytt ink, byta kläder) är rekord för mig!! Haha vad skall alla andra passagerare trott att jag var för fåfängjäkel? Menmen. Hur som helst gick det toppen och kvällen blev rolig men ganska kort. Man skall sluta när man har som roligast på tal om det;) Fick iallafall skjuts hem & det är guldvärt emot dessa hemska bussar. Hatar buss! Idag vaknade njutandes utav att vara hemma, så skönt att vakna upp i sin egen säng.. Nu måste jag hoppa upp ur sängen & fånga dagen ;)

Bilder lånade från www.sduell.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0