Relax

Jag har smidit så himla många planer för den här sommaren på sistone. Från att vara en nästan helt oplanerad sommar till en helt fullspäckad med roliga saker! Tyvärr för ju inte dem roliga sakerna bara med sig äventyr utan även jäkligt mycket stress (vilket jag avskyr) och lite tankar som ''hur fan skall jag hinna med allt det här??'' ja på ett ungefär. Så har den här kvällen sett ut. Tillslut fick jag nog och bestämde mig; nej nu får det vara slut! Chiiiiilllaaa Emma. Det löser sig. Och det gör ju faktiskt alltid det, på ett eller annat sätt. En sak som jag vet är iallafall att stress leder inte till någon fördel. Nu skall jag fortsätta min akoppling till Rebecka Spector, fotbad, ansiktsmask och nymålade naglar. En suverän lösning om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0