Hallå världen!

Lär inte bli så bra uppdatering dem kommande veckorna för min del. Jag har nämligen lyckats ha i sönder den 4:e datorn för iår... Haha och det värsta utav allt är att det är pappas, hoppas att han stannar i Norge länge annars lär jag vara död när han kommer hem. (Fick tjata som attan för att låna den nämligen) Nåja, inte så konstigt att ingen vill låna ut tekniska prylar till mig med tanke på att dem alltid lyckas gå i sönder! Näh, tillbaka till något roligt. Jag har mailat om lite jobb i Norge, så hoppas på det bästa. Till helgen väntas väldigt roliga planer men innan dess skall jag ha fullt upp med att bara njuta & slappa! (Ja jag sade upp mig på det komunala skitjobbet) Sommaren är trotsallt till för att njutas! För tillfället strejkar jag jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0