Första gången förberedd!!

Igår missade jag bussen två gånger på raken (ja ni hör ju själva) när skall jag lära mig att passa tider egentligen?! Och sluta vara en sådan extrem optimist av alla slag! Blir så förbannad på mig själv, haha. Det blev en lyckad kväll ändå som tur var, spenderade natten hos Sofia på hästviken..Mysigaste lilla lantstället jag upplevt! Och innan dess blev det några drinkar och chill hos Johanna med bra sällskap! Nu, åter till ämnet; skall jag börja lära mig av mina misstag, inte göra allting i sista sekund. Eftersom jag kommer ha fullt upp hela denna veckan skall jag börja packa idag! Trots att jag bara skall till Göteborg en helg och lika gärna kan packa på morgonen.. Somsagt, det skadar aldrig att vara lite förberedd;) Och det är det minstsagt värt med sällskapet under trippen!
Kommer bli en toppenhelg i favvostaden med dessa ladies! Party,shopping, relaxing allt i ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0