You can't get to much love

Åh herregud vilken bra helg! Den är nästan omöjlig att fatta kort för det finns så många roliga detaljer. Firade Sara igår som fyllt 17 bast. Och ja hon glänste hela kvällen och var bländande vacker. (Varför syns det såväl när ett leende är ett ''leende'' eller fyllt med lycka?). Hennes mat var förövrigt det godaste jag ätit på länge! Perfekt för ett matvrak som mig, hehe. Tusen tack för inbjudan och jag hoppas vi kommer lära känna varandra mer och mer! Festen fortsatte nästan hela natten och avslutades med ett litet äventyr på stadens gator med Sofia. Officiella slappardagen har som vanligt gått ut på massvis med godis och nerladdade filmer. Nu skall det mysas!


Varför tar alltid jag de sämsta bilderna?? Lyckas alltid ta bilder där inte en enda människa är beredd. Jaja, alla har sina svagheter. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0