Last night

Hej på er!
Precis kommit hem ifrån Sofia, var ute med henne, Maya, Moa & Stina igår. Vi hade som vanligt superkul i början! Dock så blev vi på lite dåligt humör senare, jag & Sofia började till och med bråka.. Haha. Gick till statoil mitt i natten, totalarga på varandra! Väl inne började vi bråka igen (vilken anledning jag inte minns) men det hindrade inte oss ifrån att köpa med ungefär hela Statoil hem.. Samtidigt står det en kille bredvid och nästan psykar oss, han tyckte förmodligen att vi var lite knäppa. Hur som helst så får vi kontakt med honom, bestämmer att vi skall festa tillsammans (???)haha, tvingar honom att köra oss hem trots att det bara var ynka 50 meter. Stackars kille! Vi avslutade våran blandade natt genom att tröstäta godis, mat i mängder. Början & slutet var bäst! Love you Fia!

Lördag
Vaknade upp hos Fia runt 12, första gången jag fått sova ut hos henne. Vi började dagen med att se på film och mysa. Sedan var jag tvungen att rusa till bussen, tror ni inte jag missar den jäveln? Jo! Så irriterande. Jag åkte hem till Sofia ytterligare en gång.. Blev bjuden på massa mat, efterätt och allt vad det var utav fias mamma. (älskar att vara hos sofia, man är alltid så välkommen och hemma där). Men det var sååå himla skönt att komma hem! Längtar tills jag får ta körkort och slipper allt det här krånglet. Hoppas ni haft en bra fredag & lördag, myskväll som fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0