lite mer

Min dag som var så planerad och bra gick sådär.. Antar att mitt hjärta ville åt ett annat håll istället, shoppingen! Vanligtvis är jag faktiskt sparsam, men när jag hittar kläder att dö-för måste jag ju bara slå till! (hittat många sådana senaste året haha) Det här hängde med mig hem idag. Älskar att springa runt på stan med mamma!

Ååååh den här västen är så himla fantastisk! Jag är så kär i den att jag satt och klappade den påvägen hem.. Haha. Märket heter ''forever love''. Fårpäls på kanterna och läder resterande, baktill har den ett hjärta med silverknappar. Älskar den!

Kofta från Joy

Tunnika från Paviljongen

tunnika och halsband ifrån Joy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0