Sminkad

Kan ni ana vilken tur jag har som har en otroligt duktig stylist till vän?? Var hos Olivia förut och hon passade på att sminka mig som en kul grej.. Jag är otroligt kräsen när det gäller både smink och hår, så att få mig nöjd är en rejäl utmaning faktiskt, haha. Men såklart lyckades hon galant! Och det är första gången jag blivit nöjd genom att ha ögonskugga/sotning på mig! Det är dessutom snyggaste sminkningen jag någonsin haft. Härmed skall alltid Olivia få sminka mig.. Men bara Olivia!


Kommentarer
Postat av: olivia

Världens bästa vän!! anytime allt för dig <3!!

2012-01-27 @ 22:02:15
Postat av: emma x2

åååh vad fint! du är skitsnygg emmsi

2012-01-28 @ 16:17:05
Postat av: Linnea

Du är så fin Emma! Du passade jättebra i den sminkningen, borde du ha oftare! Jag har en liten fråga till dig, du verkar alltid vara så positiv och lättsam. och minst sagt ha självförtroende!! Hur lyckas du med det och hur fick du så bra självförtroende? Har du några tips? :)

2012-01-29 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0