Smarta chefer

Jag avskyr när reasturanger inte anställer tillräckligt med personal! När jag stod vid Mc Donalds häromdagen och skulle köpa en latte så var det bara en ynka personal där (+ en som var i köket) Såklart var det jättelång kö och man fick vänta hur länge som helst. Tyckte så synd om den stackars tjejen som fick stressa för livet.. Men när det kommer till mig och jag beställer en latte serverar hon mig först en Cappucino, sedan när jag säger till och hon gör en ny serverar hon mig mjölk istället. Jag hållde på att explodera, vart ju supersugen på en latte, haha. Efter tredje gången gjorde hon äntligen rätt! Det är inte hennes fel, det är cheferna som vill spara pengar genom att snåla på personal (personal är dyrt för dem) men det cheferna inte verkar förstå att dem förlorar också kunder med dålig service! Sluta med det snåljåpar!! Byter till BK, hälsningar besviken kaffekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0