Shopping, mat och trötta fötter

Har haft en fin dag idag med Johanna och Isabell! Fikat, ätit ute och såklart shoppat några kassar. Avslutade dagen med en jobbutbildning och jag måste säga att jag stormtrivs där! Det kändes så jäkla rätt direkt när jag steg in innanför dörren. (För att inte nämna hur snygg min chef var.. Gaaaah!!) Skall tillbaka dit på Söndag och då får jag reda på ifall jag får jobbet eller ej. Skall förbereda mig som fan nu, det här jobbet skall bli mitt! Haha när jag skulle lämna dem och sade hejdå hittade jag inte ut så stort det var. Sprang in på alla möjliga kontor och ryckte i nästan alla dörrar.. Hoppas ni haft en superbra dag, vad ni än hittat på. Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: :O

Olagligt snygg är du, helt sjukt asså!!

2012-02-01 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0