shop til' you drop

Hade räknat med många många mer shoppingkassar att ta med hem, men icke! Mitt på dagen tappade jag helt shoppinghumöret och bara kände för ingenting, ville inte köpa någonting och ville inte ha någonting. Ni vet när man är på ett sådant humör då allt är ''värdelöst''. Som tur är hann jag köpa lite saker innan! Dock så hittade jag inga perfekta stövlar, min ständiga jakt fortsätter.. Skall åka till stan imorgon och kolla efter ett par!


Jag har som en vana att alltid köpa med en vit romantisk klänning hem! Från Zara

Det enda märket som jag använder på jeans är Lee. Dem bästa enligt mig! Mjuka, sköna och tighta alltså helt perfekta.

Smycken från Guldfynd

Lång ulljacka från Mango


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0