HATE sundays

Om det är något jag verkligen hatar så är det Söndagar! Står bara för vila, vila, vila och att allt roligt är slut! Men idag fick jag faktiskt en glad överssakning, vi börjar ju inte skolan förrän Onsdag! Alltså har jag två sovmornar till.. Hihi. Igår blev det istället en lugn kväll men mysig kväll. Gick på bio med fia, patrik & marcus och hade några väldigt skrattfulla timmar med dem. Efter mycket ångest och tvekan bestämde jag & fia oss för att vara onyttiga så vi gick till donken och åt (fia gjorde även ett löfte, sista gången på donken. jag behövde inte för så beroende som fia&jojo är utav det är ingen!!) Men om man skall vara onyttig så skall man fan vara det! Så vi gick vidare till 7evelen och köpte choklad & delikatessboll. Förövrigt skänker jag lite avsky till 7elevens priser! Haha hemska priser!! Idag vaknade jag klockan två i lugn och ro som jag trodde, huset var visst ockupperat utav 10 snorungar. De är goa ändå, så länge dem inte är här! 

När jag kom hem så hittade jag denna trötta sötnosen sovandes.. Stackars melker, kan aldrig lämna honom ifred.. Måste alltid pussa på honom och berätta hur mycket jag älskar honom. Och såklart bädda ner honom! Är det bra med för mycket kärlek?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0