Hatar SAM

Samhäll är ingen lek ibland. Nog om att jag missade provet idag men jag har fortfarande två prov imorgon och en inlämning. Såhär är det hela tiden.. Prov väldigt ofta, svåra och många samtidigt! Jag gillar dock alla ämnen förutom samhällskunskap! Det är riktigt svårt, särskilt när hon använder sig utav en väldigt avanccerad svenska (såsom politiker pratar). Fast det är förstås en hel del positivt med det också, jag har t.ex blivit mer allmänbildad och tycker mer om sådana ''trista vuxenprogram'' det kan ju faktiskt vara lite intressant! Men det som jag absolut gillar bäst nu är media! Var och hörde lite mer information om det idag och jag är sååå kär redan. Det är så jäkla rätt! Så jäkla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0