HAPPINESS INSPIRE

Jag har kommit på en sak som inspirerar, sjukt mycket också. Utan att jag någonsin tänkt på det, det har liksom varit så självklart redan ifrån första stund. Lycka. Det viktigaste som finns, glöden i livet. En känsla som alla strävar efter att känna om och om igen. Att se folk på stan, vara kär och skratta. Gråta och skrika, hata livet och hata sig själv. Må bra, vara glad och lycklig. Hela tiden strävar man efter något bättre, att älska livet. Avundsjukan som man känner på de som verkar ha det ''så bra'', kändisen som alla vill få eller om inte vara. Man inspireras och man nöjer sig inte förrän man har nått toppen själv. När man har nått toppen märker man också, att man inte behöver allt det. Man behöver bara förstå det.

Glädje med personer man tycker om, lyckliga och oersättliga stunder. Gud vad jag uppskattar dig. Du är värd guld tusen gånger om.

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag älskar dig min fina bästa vän så glad jag har dig!! <3

2012-01-18 @ 06:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0