Häng på stan

Har gått runt på stan hela dagen med Johanna. Var på jakt efter en klänning till Saras födelsedag men jag hittade absolut inget, hur urplockat som helst! Så jag får väl ta något från min garderob istället. Däremot så hittade jag lite annat smått! Avslutade som vanligt dagen med en ''sen lunch'' Sushi stod på schemat! Nu sitter jag hos farmor, precis kommit ifrån solariumet. Skall göra hårinpackning och ansiktsmask nu! Godkväll godingar!
Skinnjacka från hm, Blus från Sand, jeans från Lee, Skor-converse och Mulberry bayswater

Halsduk från Elfrida och läppglans från Veromoda

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så du gav sushin en andra chans ser jag? ;)

2012-01-25 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0