göteborg och finbesök

Haft en händelserik och fullspäckad dag idag! Åkte till Göteborg imorse med Frida & Jennifer för en dag full med shopping. Konstig nog har jag bara köpt bra och behövliga saker, inte alls småskit som jag alltid annars brukar fastna för. Måste berömma mig själv.. Haha! Blev lite ensam på tåget hem när alla andra sov så jag bestämde mig för att ringa Sofia. Och en timme senare sitter hon här hemma hos mig. Snackar killar, fånar och är helt fascinerrad utav mammas lyktor. Sofia i ett nötskal! Kunde inte fått en bättre nattgäst, nu skall vi iväg på sightseeing runt Grums (sofia tvingar mig) hon tycker detta stället är helt ''fantastiskt'', haha bäst att jag ger min goa vän sin vilja fram. Hörs mer imorgon då jag visar vad jag köpt. Puss på er!

Tog förövrigt min oskuld till Sushi idag. Helt ärligt, jag har aldrig någonsin ätit något vidrigare! Fy fan med stora bokstäver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0