från en liten shoppingrunda

Det är ju omöjligt att gå på stan utan att köpa något! Min ekonomi har iallafall minskat en stor del sedan jag började gymnasie, hehe. Det här fick jag med mig hem idag: mina efterlängtade stövlar som kommer från Bergqvist och sminkprodukter från Make up store (första gången jag handlar något där).

Läderstövlar från Bergqvist

Smink från MUS. Nagellacket är mer  en varm kopparguld i verkligheten och läppglanset en svagare nyans i rosa.
Det svarta är en ''tuch up mascara'' som tydligen skall vara bra att ha när mascaran kladdat ut sig eller åkt bort på topparna (som det gör efter ett tag), så hjälper den genom att fylla ut och fräscha till. Perfekt på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0