A NEW START

Måndag igen! Vilket innebär en ny vecka med nya möjligheter! Är riktigt taggad för den här veckan, känner på mig att den kommer bli bra. Magkänslan brukar alltid stämma! Skall alldeles strax ta bussen till skolan, och sedan till frisören för att klippa och slinga håret. Är verkligen på tiden då mina vänner säger att mitt hår är förjävligt.. Själv har jag inget emot det, haha. Men jag får väll lyssna på dem och göra något åt det. Har i alla fall valt en bra salong, takhöjden är jättehög och det är väldigt stort och öppet därinne, inrett med vitt och en stor kristallkrona mitt i taket (fridfullt och vackert). Där inne lär jag trivas åtminstone, miljön är viktig!

Extra nöjd med mina läppar idag.. Dem känns ovanligt stora hehe. Sänder en stor slängpuss till er alla och hoppas ni får en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0