Whitney Houston

Vilken tragedi! Blev så förskräckt när jag läste att Whitney dött p.ga droger som endast 48 år. Inte nog med att hon är en fantastisk sångare och en utav dem som utstrålar mest känsla och hopp någonsin! En utav våra största idoler, förblir en legend. Ägnar många tankar till henne och hennes barn, så sorgligt. Jag hatar droger, det måste vara det dummaste man kan börja med. Varför kasta bort det mest värdefullaste man har, sitt liv på någon sådan skit? Jag förstår inte.. Vart är det frestande någonstans? Samma tycker jag med ciggaretter och alkohol, det får gå till en viss gräns. Vem vill ödsla enorma summor pengar varje år för att förkorta sitt liv? Det är som att köpa sin egen död.

Rest in peace Whitney Houston


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0