NEW WEEK

Precis haft historia, vi har börjat läsa om kanibalism och såg precis ett klipp om det. Det finns fortfarande ute i världen och anses vara ''ok'' för det folket, dem kidnappar förstås inte människor och äter upp dem som jag trodde ifrån början.. haha. Dem äter döda människor, såsom deras släktingar t.ex. Fyfan! Jag kände för att spy.
Hur som helst, nu skall jag ner till Mc och äta, efter skolan fika med ett gäng tjejer, är nyfiken på att höra vad som hänt när jag varit sjuk! Och tillsist jobba, första ''riktiga'' jobb-dagen idag, jag tror det kommer gå superbra faktiskt! Allt går om man vill!

Mina fina ladies

Ser ut som att jag går igenom min fjortisperiod ännu en gång, men så är det när man blivit läppstiftberoende.. Ha-ha


Kommentarer
Postat av: Johanna

2012-02-06 @ 18:28:52
URL: http://jois.devote.se
Postat av: johanna

Du är långt ifrån fjortis vännen min! Så fin så. Puss

2012-02-06 @ 18:29:39
URL: http://jois.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0