Svar på frågor

Anonym: kollade tillbaka i din blogg från när du började. Och jag kan bara säga såhär, vad du har förändrts i utseende! personligheten tycks vara den samma? Fina emma

Svar: Tjaa.. jag har nog bara blivit äldre! Min stil har alltid varit desamma så det måste vara jag som växt till mig lite. :D

Beatrise: Du är så fin Emma! Gillar din blogg och att du alltid har egna åsikter! men nu till saken, du shoppar och äter ute väääldigt ofta vad jag märkt? hur ofta spenderar du i veckan ungefär?:) nyfiken!
Svar: Tack så mycket, vad snäll du är! Haha ja, det håller jag med om. Jag ''äter'' ute (fikar) nog varje skoldag faktiskt. Det varierar väldigt mycket, men ca. 500-1000 kr per vecka
 
Anonym: hur ser en perfekt dag/utgång ut för dig? tack fr en bra blogg:)

En perfekt dag för mig beror vilket humör jag är på! Ett grymt betyg från senaste provet spm avrundas med shopping och middag ute med nära vänner! En perfekt utgång skall jag ha förberett väl med både kläder och smink. Förfesta med nära vänner och likaså dra ut på äventyr med nära. Kvällen skall börja bra men avslutas med något överasskande!  

Lisa: Om man mår dåligt, varit med om något hemskt, hur tycker du man kommer på bättringsvägen på bästa sätt?

Svar: Oj, jag är inte den som brukar vara snabb med sådant utan snarare tvärtom, jag isolerar mig själv. Men de tips jag kan ge är att det får ta tid och det kommer bli bättre! Vara ute och sysselsätta sig så mycket som möjligt (så man kommer på andra tankar). Hitta något man brinner för och kasta ut sina aggritioner på det. Kämpa och inte ge upp!

Moa: EMMMA!!!! nämn din favoritlåt. vill ha ett skratt! No taste in music heheehe 
                                                 
Svar: Haha det stämmer förstås inte. Jag har bra musiksmak! Min favoritlåt just nu är Mikael Wiehe med kråkan, Cornelius Wresvijk och James Blunt gillar jag också!

Anonym: Vilka umgås du mest med och står dig närmast?

Svar: Jag umgås mycket med tjejerna ifrån klassen! Olivia, Jennifer är mina närmsta vänner från tidigare. Sofia, Johanna, Emma, Emilia, Sandra, Bella, Andrea, Issa, Matilda, och Meyav är dem jag lärt känna mest i klassen.

hur hanterar du en ''fuldag''
har du haft något seriöst förhållande och träffar du någon nu? kramis och tack för en bra, lite hemlighetsfull blogg!

Svar: Om den är allt för hemsk stannar jag hemma, haha olyckligt nog. Om det är skola eller något skäl till att vistas ute så lägger jag energin på mitt humör istället och försöker utstråla glädje ändå! Det funkar!
Jag har inte haft något seriöst förhållande och jag träffar ingen eftersom jag inte är intresserad utav någon.

Frida: du shoppar ganska mycket ser det ut som, hur mycket pengar bränner du i månaden? hur får du jobb så lätt? alla vill ju ha det men ingen verkar kunna få det!

Svar: Det har jag inte riktigt koll på, det varierar ju från månad till månad. Om man verkligen vill ha det som mig kan man få det, det är ingen omöjlighet. Ansök via nätet, lämna Cv:n, ring företag, kontaker m.m för att sedan få jobbet skall man utstråla mycket glädje och vara framåt! Visa att det är det här man vill! Kom ihåg att det är du som jagar jobbet och inte jobbet som jagar dig.

Julia: hej, älskar läsa min blogg du vågar verkligen säga vad du tycker och tänker, sjukt bra stil och hur go som helst verkar du också!! Några frågor:
Vad har du för jobb??
Hur fick du jobbet?
vad är dina bästa/sämsta egenskaper??
Hur skulle du beskriva dig själv??
Hur ser ditt kärleksliv ut??
Är du nöjd över dig själv?
Om du fick ändra en kroppsdel vilken skulle det vara??
festar du mycket??
hur mycket tid lägger du på att sminka och fixa håret på morgonen?
vad använder du för smink??
Vem är världens snyggaste kille??
puss och tack för en bra blogg!!

Svar: Oj, tusentack vad gullig du är! Vilken glädjespridare du är. Jag är försäljare för nwt, villägarna b.la, fått jobb som hundvakt och jobbar någon gång ibland på Scandic, när dem behöver personal. Alla jobb som jag fått är tack vare mig själv, jag är väldigt framåt som person och jag vill ha jobb när jag bestämt mig för något ser jag till att få det. Jag har skickat in Cv och ringt dem ett antal gånger.. Jag verkar kanske jobbig, men det är något man får vara om man skall ha jobbet!
Mina bästa egenskaper är nog att jag är en riktig kämpe som aldrig ger mig, jag är oftast positiv och glad, ärlig och framåt! Mina sämsta är nog att jag kan vara riktigt korkad ibland. Pratar före jag tänker t.ex, vara lite för ärlig, stönig och ett riktigt helvete när jag blir arg. Det finns några kroppsdelar på mig själv som jag kan avsky ibland, men trots det vill jag inte ändra dem.. Dem är liksom mig och jag vill bara vara mig själv. Fester är precis lika som myskvällar det går i perioder för mig, jag är ute ca. 1 gång i veckan. Jag använder foundation, solpuder (som puder & rouge) kajal, läppenna, läppglans och mascara. Både till vardags & fest. Världens snyggaste kille är Brad Pitt! Aldrig sett någon som slår honom.. Chuck Bass (vad han nu heter på riktigt?) Tom Cruise, Cristiano Ronaldo är ytterligare några favoriter. Ja det är klart jag är nöjd med mig själv, annars skulle jag ändra på mig! Vad tufft livet skulle vara om man skulle tycka illa om sig själv. Jag har inget kärleksliv såvida det inte gäller en blick på en fest eller två.. Jag har allt som jag behöver just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0