Stressig Söndag

Den här Söndagen har varit allt annat än vad den skall! Vaknade upp full (borde kanske inte skriva det här men nu gör jag det) blev lite sugen på mat, ganska mycket mat. Vanligtvist bryr jag mig som fan men nu bara vräkte jag i mig  både chips och kakor. Direkt när jag nyktrade till ångrar jag mig självkart och nu sitter jag här med världens ångest. Sedan gick jag ut på en långpromenad som resulterade i att Melker smiter och han är inte tillbaka ännu. Har varit ute flera rundor mitt ute i mörkret & skogen och letat, men hittar ingen Melker trots hur mycket jag skriker och gråter. Är sååå jäkla orolig. Skall snart ut igen när mamma kommer hem, måste hitta min älskling NU. Som att inte allt det här vore nog har jag två inlämningar att göra som skall skickas in idag, boka tåg och packa kläder tills imorgon. Jag längtar så tills den här dagen är över. Jag hatar stress. ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0