Sommarjobba utomlands

I sommar har jag bestämt mig för att jobba utomlands. Har tänkt på det länge och hur frestande låter det inte? Jag har inget problem med att vara själv ett tag, tvärtom faktiskt.. Det är ju då man är i behov utav att lära känna nya människor som mest! Vilket jag älskar, det bästa som finns är att lära känna nya människor som inte vet ett smack om mig sedan tidigare. Inte har dömt mig eller sedan tidigare har en förutfattad mening, bara lever i nuet och håller det enkelt! När jag kom till Sundsta kände jag inte en enda person och jag var den enda i klassen som verkligen inte kände någon sedan tidigare. Nu är det helt förändrat.. Jag har lärt känna hur många som helst och har en helt ny underbar umgängeskrets! Tack vare att jag är tuff, framåt och vågar prata! Och jag var ju illa tvungen till att vara det såvida jag inte ville bli ensam förstås.. Men om man ser det såhär, det är ganska genomskilnigt hur stor betydelse det har att vara framåt & våga! I sommar vill jag antingen jobba i Norge (för den höga lönen) eller London (för att det är en fantastisk stad). Varje gång jag kollat upp på nätet om det här är det en tydlig åldersgräns för att Svenska sidor skall ordna det. Jag får helt enkelt ta tag i det här själv, åka dit och söka!! Ett nytt uppdrag står på schemat! Wihi vad kul.

Vad överväger en bättre lön eller en häftigare stad? Jag tror en häftigare stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0