Nattinnebandy

Precis landat hos Felicia efter en hel kväll och natt på Sundsta nattinnebandy. Shit vad jag är slut! Helst av allt ville jag dra efter någon timme, tycker att det räcker väldigt bra för mig då jag alltid blir så rastlös.. Men ett antal rundor i idrottshallen gjorde att jag överlevde, haha. Annars har vi haft det väldigt bra, träffat jättemycket folk vilket alltid är sååå roligt! När allting var slut tog en promenad hem, faktiskt väldigt skönt och uppfriskande. Passar perfekt att lägga sig tätt intill Felicia och ett varmt täcke nu. Hoppas ni sover gott. Godnatt!

Åt tacos hos fina felicia förut, mums

Jag, Maria och Felicia insatta i innebandyn;)

Självklart hejade vi på dem här fiskarna! Som ägde planen vilket som!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0