Nästan hemma!

Jisses vad gott det var med frukost idag! Äter det aldrig annars och speciellt inte på hotell (förätit mig på det pga mitt jobb) Men det var sååå gott, haha. Kvällen igår blev förövrigt.. Hm, hur skall jag beskriva den? Speciell? Har nog aldrig åkt så mycket taxi på en kväll förut, vi åkte runt i stort sett hela Göteborg. Träffade en fransk, engelsk och en stockholmare (haha värsta blandningen) som vi festade med! Slutet på kvällen tillbringade vi med två göteborgare och av någon anledning innehöll det bara jobbsnack, lyssnade inte så mycket utan avgudade mest rösten.. Jag är helt såld för göteborska. Loves it! Tog tåg hem imorse och tror ni inte jag missar att gå av? Egentligen missade jag inte det, jag hann snarare inte.. Fy vad dåligt, tänkt om det vart en äldre, mindre eller någon person som inte varit så snabb helt enkelt som mig. Hur skall man hinna med? Sitter iallafall i Karlstad nu och skall alldeles strax ta tåget hem och åka iväg och jobba. Förövrigt, jag älskar vädret!! Åh, man blir så glad utav våren och värme. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0