Motgångar

Jag är inne i världens motgång just nu. Inte motiverad till någonting och vill inte göra någonting. Bara ligga hemma hela dagarna och stänga in mig själv utan att prata med någon, och det har jag gjort också. Hälsan går skit och skolan får lida lika mycket den, har hur mycket som helst att göra men inte börjat på något. Den lättaste uppgiften känns omöjlig att lösa. Ja allt.. Jag hatar sådana här perioder! Hoppas den går över snabbt eller att det kommer en prins och räddar mig ur den här mardrömmen. Vad som helst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det emma! som du själv säger.. ge inte upp!:)

2012-02-16 @ 00:52:59
Postat av: olivia

men godis... hör av dig :( <3

2012-02-16 @ 06:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0