LUCKY ME!

Jag är SÅHÄR lycklig just nu! Love my life!! Var och provjobbade idag och efteråt fick jag reda på ifall jag fick jobbet eller ej. Tror ni jag fick det?! JA! Jag blev så glad att jag hoppade upp på min chef, kramade honom och sade att jag älskade honom... Haha. Men det är tillåtet, för det här jobbet är nästan som gjort för mig! Köpte lite smått och gott på stan och såklart lite godis för att fira (ännu) ett nytt jobb. Weho! Nu skall jag mysa och njuta resten utav kvällen. Tillsist ämnar jag en mening till Olivia, tack för nattsällskapet. Finns ingen bättre vän än du, love you-tusen gånger om!


Just det! Glömde säga till er alla där ute, att allting i livet är möjligt. Lev med meningen ''ingenting är omöjligt'' inombords dig själv. Du kan bli, få precis vad du vill.. Så länge du kämpar för det! Stor kram!!

Kommentarer
Postat av: sara duell

Ja det får vi verkligen göra emma:) goding!

2012-02-05 @ 20:29:14
URL: http://sduell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så fin Emma! Var tvungen att säga det!

2012-02-06 @ 00:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0