Godnatt

Sådär! Duschad och fräsch inför kvällen, ligger och gosar med min lilla prins just nu. Guldvärt! Imorgon blir det nog lite strosande på stan som vanligt och tyvärr lite plugg.. Skall försöka klämma in ett jobbpass också. Just det, har fått in ganska många kommentarer om en ''frågestund'' nu så jag tänkte ta tag i det faktiskt. Även om det inte riktigt är min grej, jag bloggar för min skull och ingen annans, dels för att jag gillar att få ur saker ur huvudet och skriva. Det är en lättnad! Och dessutom blir jag alltid så nyfiken när vissa är anonyma, era jävlar!! Haha.. Slutar typ med att jag försöker spåra ip-adressen och hela köret, men jaja.. Imorgon testar vi med min första frågestund! Nu skall jag fortsätta mysandet.. Sleep sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0