frukost

Såhär ser min frukost ut (Jag vet att jag är lite sen... med den, haha). Har fått en dille på milkshake, dricker hur mycket som helst. Följer aldrig några reccept, precis som regler är dem till för att brytas hehe. Häller i lite vad som helst och jo en sak, jag brukar byta ut glassen mot is istället. Mycket godare! Man kan inte tro det men det blir mycket mer smakfullt och en glassigare känlsa! Idag skall jag ringa några vänner och fråga om Olivia är sugen på att ses. Börjat sakna omvärlden lite!


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej :)



Just nu säljer jag min fina Louis vuitton väska. Ta gärna en titt och skicka ett mail om du är intresserad! http://denisel.myshowroom.se/saljes-louis-vuitton-speedy/

2012-02-17 @ 00:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0