Finally sunday

Herregud vad jag har längtat tillbaka till vardagen! Skall bli så skönt med skola imorgon (tro det eller ej) och träffa alla vänner! Söndagar brukar jag alltid ägna åt att fräscha till mig inför den kommande veckan, såsom hårinpackning, peeling, ansiktsmask och ja allting som man annars inte hinner med. Annars då.. Skall baka bullar med mamma, spela bingolotto med farmor (hennes vilja haha), plugga lite och förmodligen träffa Jennifer. Nu skall jag inte slösa bort mer tid här utan sätta lite fart. Hoppas ni får en bra och mysig Söndag!

En bild från början på hösten, minns att jag och Emma festade tillsammans för första gången (kul kväll!) men visst gör det mycket att man känner sig bekväm i det man har på sig! Min favoritoutfit.. Haha många favoriter för min del

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina Emma!

2012-02-19 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0