A gift to a near

Eftersom jag varit hemma de senaste dagarna har jag passat på att låta bli att duscha håret! Känns riktigt äckligt nu, men mycket bättre att det gör det hemma än i skolan. Och det kommer ju bli så mycket bättre sen när håret har vant sig. Fräschare och friskare! Fick ett jättefint nagellack i pastellfärgat häromdagen och det var så fint på! Jag älskar pastellfärger, det blir aldrig för mycket och enligt mig skall det vara en måtta på allt. Alltså aldrig för starka färger heller. Kul att det är årets trendfärg! Hur som helst, skall ta en pw till farmor nu med en sen alla hjärtans dag present. Hon gav bort så fina saker till mig så jag fick skuldkänslor, haha.. Hoppas hon blir glad!

Blev inte alls bra inslagning när jag stressade.. Tur att innehållet är det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0