Wishes comes true

Godmorgon solstrålar! Jag har legat och dragit mig i sängen ända fram till nu, skall hoppa in i duschen och göra mig iordning lite för en powerwalk. Sedan väntar ett jobbpass hela dagen!
 
Jag låg och tänkte på en sak förut.. Eller snarare hade värsta ångesten över att behöva jobba idag, och ett långt helvetspass på det.. Fy. Funderade till och med på att byta ut passet (ja ni hör ju själva). Men så tänkte jag, att få två jobb som jag jobbade regelbundet på var faktiskt min önskan förra året! Allting blir så himla mycket lättare om man tjänar sina egna pengar, och dessutom inte mer än rätt. Och nu sitter jag här och gnäller medan jag har två jobb som jag ''önskat'' att sköta?!
 
Ibland blir man lite för bortskämd, nu skall jag iväg och göra ett otroligt bra pass!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0