Det dagliga kvällsnöjet

... Är som vanligt att prata med min kära vän! Än en gång har jag och felicia förbrukat några timmar vid luren, helt ärligt - så underskattat! Älskar att avsluta dagar med bra vänner som alltid får en att uppnå sitt egna lilla :ess! Det är sådana vänner som man skall ha här i livet, och dessutom de man kan kalla sina vänner.
 
Vi har pratat lite om morgondagen och det skall bli så himla skönt med ett nytt år! Gissa vad mitt nyårslöfte är? Fortsätta på den vägen jag befinner mig nu: just nu vet jag precis vilka som är mina vänner, vilka som bryr sig om mig, vilka som ställer upp och vilka som får mig att må bra. Jag har lyckats fått ovanligt många sådana, många ytliga men även många nära. --> Jag skall alltid umgås med de jag trivs med, jag kommer alltid att yttra mina åsikter - vad folk än tycker om det. Och jag kommer fortsätta tycka om mig själv som en självständig och tuff jäkel som inte bryr sig om vad någon annan tycker om mig. Tycker de illa om mig är det deras problem, jag själv ägnar inte en tanke åt sådana människor. Kallt sagt, men det är så det är! Och det är viktig del för att lättare komma någonstans i livet. Bryr man sig om vad alllt och alla tycker om en skulle man snabbt bli knäckt. Mitt enda hinder är mig själv, och det räcker gott & väl. Förutom det, skall jag bli nogrannare med hälsan och börja med frukost, lunch, middag som jag oftast lyckas skippa. Det kommer också bli en utmaning!
 
Tillsist, 2013, du är så välkommen & jag är så taggad på att börja ett nytt år! Med underbara vänner, galna partynätter, jobbiga som härliga stunder, myisga myskvällar, härliga slappisdagar, jobba träningspass och tuffa utmaningar. Allt eller inget!
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda bergendahl

you go girl!!!

2012-12-31 @ 01:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0