Olof palme - älskad och hatad

Hej på er där ute! Gissa vad jag gör? Jag tittar självklart på Olof Palme dokumentären på svtplay!! Jag var helt exalterad när den kom ut på bio & tro mig jag försökte verkligen få med mina vänner på filmen... Men ingen ville, inte ens för min skull ha-ha. Inte för att låta allt för tråkig, tycker jag sådant här är så himla intressant. Man har ju alltid hört och vet lite smått & gott om Palme, statsminister som blev skjuten, ungefär. Det är intressant att följa hans liv från barndom, privatskola, juridik och resor genom hela Usa och förstås från att komma ifrån en högborgerlig familj till att bli socialdemokrat. - Ett stort steg! Återigen, man skall alltid följa sitt hjärta! :-)
 
Nu skall jag ringa min saknade Filippa och göra mig iordning för en powerwalk innan jobbet. Idag blir det förövrigt jobb all day long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0