En lördagskväll

Vilken tidsfördrivare jag har blivit! Sedan jobbet har jag bara legat hemma, pratat lite med familjens vänner som är här på middag, gjort latte:ar, mysit med vovvarna, sett på filmen och pratat i telefon med underbara mäniskor! Men helt ärligt, hur härligt är det inte??! Jag som har undrat hur hemmafruar sysselsatt sig hela dagarna - det verkar ju inte alls svårt med närmare tanke.. Lite spa, manikyr & pedikyr, fikor och middagar, mingel och shopping.. Låter snarare lite lockande!
En bild från förra året! Ett stort gäng började kvällen med middag hos Nicole :-) Iår blir inte pyttelittet men bra mycket mindre gäng på middag, vilket jag tycker skall bli så mysigt! Det kommer utan tvekan bli en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0