LEE - JEANSEN'S JEANS

Först måste jag bara börja med att säga: Det finns inget bättre märke på jeans än Lee! Dem absolut bästa och värda vartenda litet öre. (Ioförsig ganska prisvärda, hållbara jeans). Mjuka, töjbara - men ack så tighta på! Dem sitter som smäck & jag tvivlar inte på en människa som skapar en läcker rumpa i dessa. Som ni märker, många krav detta lila plagg uppnår!
 
De här läder-imiterade jeansen fyndade jag idag på sisters rea! Hur glad blir man inte när man tittat på dem tidigare och får dem till halva priset när man ställer sig vid kassan?! Jag kände mig riktigt duktig som lyckats fynda så bra, haha. Förut 899 kr, nu endast 450 kr & dem är dina! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0