EGOTID

Något jag alltför ofta glömmer bort nu för tiden är ren egotid! Den finns ju inte?! Klart som attan att man har lite tid över, men varför spilla den på onödiga saker? Såsom spendera allt för många timmar på instagram, facebook, twitter & onödiga energitagande tankar osv (finns hur mycket som helst). Varför inte använda sin lediga tid som man på riktigt faktiskt mår bättre utav!
 
Det tog jag tag i efter bion idag (Mammas pojkar, var sådär för att vara ärlig..Rolig men utan handling!?) Hur som helst, på hemvägen åkte vi förbi ica och jag laddade upp med några tidningar tills ikväll. Nu har jag gjort iordning tomtelatte och pepsi max (mina favoritdrycker!) till musik, en pratsam mamma och förstås tidningarna! Så himla mysig Onsdagskväll, så himla perfekt kväll.
Jag och mamma sitter i en varsin stol och läser, inredningstidningen är förstås hennes! Haha. Halsbandet om ni ser, fick hon av mig i julklapp, jag tycker själv att det är otroligt fint och stilrent.. Tror att jag kommer behöva låna det ofta! Jag tycker att oavsett vad, stilrent är alltid finast.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0