WELCOME CHRISTMAS

God jul på er alla! Äntligen är den här! Ioförsig önskar jag att den varade lite längre än att den bara vipps är borta efter den här dagen.. Faktiskt lite synd. Imorse åkte vi upp till släkten i Nyble och firade tillsammans med dem och (förlåt) åt vidrig julmat. Har börjat avsky den jäkla rätten och för att inte säga janssonsfrestelse, hållde på att spy när jag fick veta att det innehöll ansjovis. Tyckte att det var gott tidigare men nu är det bland det äckligare jag vet.
 
Vid 5 åkte vi hem och nu ligger jag och slappar i soffan med familjen, efter att ha tittat på klassisker'n; Tomten är far till alla barnen. Nöjd med årets fina klappar, stämning och självklart sällskapet. Inte nöjd med maten däremot..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0