Dan före dan före dopparedan

Ynka två dagar kvar tills jul och jag kan med enorm lättnad säga att alla klappar är färdiga! Jag kikade på parfym till pappa förut, som förövrigt kan vara den svåraste människan att hitta paket till.. Jag trodde aldrig jag skulle få lämna dofthörnan! Stod där inne i två h, fick råd av både expediter, olika slags människor och även vänner som passerade, men ingen tycktes hjälpa min enorma jäkla beslutsångest! Minuterna innan de stängde plockade jag bara på mig någonting, haha! Men jag har stått där i över två timmar så nu får det fan i mig vara bra. Åtminstone bättre än att ge bort kläder som jag alltid gjort alla år, och varje år har dem alltid varit för små! Jag har alltid sagt ''men vi kanske kan lämna tillbaka och byta storlek då?'' och pappa på direkten ''nej det skall itne behövas, jag skall ändå börja banta''. Av någon mystisk anledning har jag aldrig sett skymt utav någon form av bantning och absolut inte de kläderna jag köpt..

 

Nåja, förutom handlat julklappar har jag även gjort ett svettigt jobbpass (hur mycket matgla'a människor som helst idag) och nu skall jag avrunda denna lördag med en fin vän, Olivia! Och massor av telefonsamtal.. Har inte hunnit tacka hälften av alla mina vänner som sagt grattis, ringt, och ja allt. Och ni säger att ni har mycket på jul!! Hur mycket har man inte då om man fyller år samtidigt?!

Om några veckor är även min burberrydröm hos mig! Perfekt julklapp till mig själv :-)

 


Kommentarer
Postat av: hannahlang.blogg.se

den väskan blir ju superbra goding! :D

2012-12-22 @ 21:34:54
URL: http://hannahlang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0