En mysig jultradition

Puh! Idag har jag hunnit så mycket, om jag får säga det själv! Hade sovmorgon så istället för att sova bort den stack jag till gymmet och körde järnet några timmar (behövdes med tanke på den tjocka kvällen som skulle komma). Hade därefter lång skoldag tills halv 5, stack ut på stan i min ensamhet och inhandlade mina 3 första klappar! Wiho, alltid något.. Är alltid ute i sista minuten, men det har väl sin charm det också!
 
Träffade även några älskvärda vänner, sade bland annat hejdå till min kära filippa som jag inte kommer att träffa på hela lovet! Tack vare den lilla stadsrymligen!! Det är i karlstad hon hör hemma, åtminstone ett år till;) haha!
 
Sen... Omn ni fortfarande orkar läsa? Struntsamma, jag kör på i varje fall! Kilade jag hem till Maria och vi åkte till lilla Grums för julbak med Camilla, Karl, Moa, Maria, mamma och Eric. Vår egna supermysiga jultradition! Camilla bjöd även på en supergod middag. Så gulligt! Och nu, nästan klockan 02:00 är jag hemma i gott men trött skick.. Kvällen var som vanligt lyckad med mycket gott godis, skratt och snack med underbara vänner!
Åh vi bakade så himla mycket smarrigt.. Mozartpraliner, brända mandlar, snickers, kola, marsipanfigurer osv. Älskar att baka!! Speciellt med bra sällskap! Fulländad myskväll<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0