Födelsedagsmiddag

Halloj underbaringar! ÄNTLIGEN är det jullov! Jag har trippat runt på stan hela dagen med några vänner och letat julklappar samt tagit mysiga fikor, börjar äntligen bli färdig med mina klappar och jag känner att dem blivit riktigt bra. Längtar tills alla skall öppna dem (Haha kan se framför mig vad glada de blir).. & ja då måste det vara lyckat! Kul att ge måste jag säga!
 
Nu har jag anlänt till 34:an och nu skall jag firas lite med kära familjen. Mysigt :-)
Söta carro förut i skolan, när vi hade lite ''knytkalas''. På tal om det! Dags för en liten berättelse ;) När jag skulle plocka lite lussekatter till klassen förut var det en annan gubbe före som plockade på sig. Efter ca 5 påsar och det knappt fanns några lussekatter kvar lade han ner spaden (som man plockar med) självklart tog jag den fort som attan för att lyckas få några, tror ni inte jäkeln tar spaden ifrån mig?! Herregud han hade tagit cirka 80 stycken redan och jag inte fått en enda. Men eftersom jag var tvungen att ha de ynka 4 katterna som låg kvar tog jag dem fort som attan med mina händer och rusade därifrån, haha! Alltså, FY-fasen för egoistiska människor! Lite generös kan man väl åtminstone vara på julen? Ja, någon måtta får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0