TACK älsklingar!

 
Gud vilken bra kväll jag hade i fredags! Bästa födelsedagsfirandet någonsin. Jag är verkligen lyckligt lottad med alla underbara skapelser till vänner, helt sjukt hur jag haft turen att få dem allihoppa! (Som vän förstås haha). Mamma hjälpte mig hela dagen till att fixa iordning i lokalen som resulterade i att bli riktigt bra. Vid sex kom Filippa, Felicia och Carro och hjälpte mig med det sista och vid halv åtta kom hela bunten!
 
Det blev först lite middag (buffee av plockrätter) skratt och snack med alla härliga vänner. Åh på tal om det, jag hade verkligen inte behövt en ynka present då jag redan fått det finaste en människa kan begära: världens bästa vänner som närvarade! Men så givmilda som alla är fick jag också otroligt fina sådana, skall tänka på er varje gång jag smörjér in mig i en god body lotion, parfym eller shoppar för dem otroligt fina presentkorten. Eller läser dem fina korten eller boken, otroligt otroligt fina saker! Just bara för att jag fick det av så fina vänner♥
 
Sedan forsatte kvällen och det var såklart fiesta all night! Städandet som hållde på till 06 på morgonen skall vi inte
snacka om..... FYFAN vad jobbigt. Men det var bödan värt! Tusen tack alla som kom!!
 
 
Fina vänner!
Så fin ram! Fick den av Amie, Anna & Julia.. Dem har verkligen träffat mitt i prick. Jag ÄLSKAR Coco Chanels citat ''i dont care what you think about me, i don't think about you at all'' tycker det tyder på styrka! och jag älskar gentlemän som richard gere som i pretty women och tillsist jag älskar mina vänner på bilden!!
Ramar, kort, utsökt vin, skönhetsprodukter av alla slag (behövligt haha!) doftljus och en underbar bok <3
 

Kommentarer
Postat av: hannahlang.blogg.se

vad fint emma! :D hoppas ni hade det bra

2012-12-17 @ 17:40:44
URL: http://hannahlang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0