Working with @ Fancyprice UF

God morgon damer & herrar! Sitter i biblioteket med fancyprice och jobbar lite på en affich. Tror den kommer bli riktigt bra faktiskt!  Förövrigt har jag åkt på världens värsta förkylning, förstår inte hur jag lyckades jobba med det igår. Fick tvinga mig hit imorse och sitter nu i skolan med två pappersbitar i varje näshåla, ser ut som världens fån med andra ord... Till och med mina vänner har påpekat ''Emma du får ta bort det där pappret nu, folk ser!'' Men glöm det! Jag skall banne mig ha mina jäkla pappersbitar där! Skadar aldrig att bidra världen med lite skratt dessutom:)
 
Och om det skulle vara några ''kunder'' som kikar in bloggen. Är ni intresserad av att beställa är det bara att kontakta mig eller någon annan i företaget! Hemsidan har fortfarande inte lanserats - men produkter är fortfarande beställbara! :)
 

Kommentarer
Postat av: hannah

jag vill köpa såndär VS :)

Svar: Vad kul hanna!! Har så trogna vänner :*
emma TORSTENSSON

2012-12-10 @ 14:27:44
URL: http://hannahlang.blogg.se
Postat av: Anonym

hej emma!
1. tack för en inspirerande blogg!
2. jag är väldigt sugen på att köpa en ny VS lotion, men skulle vilja ha en ny doft. på eran sida sen, kommer ni skriva om dofterna och vilka ni rekomenderar?
KRAM

Svar: Hej anonym! Man tackar, vad gulligt sagt av dig! :) Ja men absolut, vi väntar fortfarande att vår registrering hos payson skall bli klar, när den är färdig kommer hemsidan lanseras. Men självklart kan du beställa från mig innan dess och i princip vilken doft du tycks vilja ha! Och ja det kommer vi, än har vi dock ej så mycket erfarenhet ;) Haha. Kram!
emma TORSTENSSON

2012-12-10 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0