MÅNDAGSKVÄLL

Gud vilken bra måndag! Har verkligen fått en kanonstart på veckan!! En bra start är verkligen A & O på allt. Mitt födelsedagskalas är helt färdigplanerat och jag längtar så himla mycket (Gah haha).Gamla, nya och bekanta vänner alla är dem samlade! Sedan gymnasiet har verkligen allting flytit på så bra.. Träffat hur många underbara människor som helst, helt otroligt faktiskt.
 
På tal om ingenting har Filippa & Olivia lyst upp min dag, mina favoriter! Med en promenix samt ett långt telefonsamtal. Och nu skall jag fullända den här måndagen genom att ladda ner gamla ''mysteriet på greveholm'' jag har fått värsta dillen på barnprogram.. Igår låg jag vaken till 03:00 och kollade på Lilo & Stitch, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0