Plågsamma antarktisväder - stick!!!

Det är helt sjukt hur kallt det är ute nu! Helt ärligt så började jag nästan gråta av kylan påväg hem från bussen förut, trodde jag skulle dö. Ha-ha. Riktigt plågsamt. Längtar tills jag tar studenten och kan sluta plåga mig såhär.. Aldrig i livet att jag kommer bo här på vintern. Man skall njuta av det enda liv man har!
 
Annars då? Imorgon vankas fika, träning och lite plugg. Jag har även tänkt att byta till devote då det känns som att det är på tiden att ta lite nya vägar! Har ju så mycket bakgrund här, givetvis fin sådan, men nu är det framtiden som gäller med nya planer & ny bloggportal ;)
 
Läste även en sorglig sak förut, en kille vid namn Junior Da Silva som kämpade emot leukemi dog idag. Jag inspirerades från direkten jag fick syn på hans kamp! Otroligt stark människa. Föreläsa, uppmana och beröra massor utav andra människor i hans svåraste tid tror jag inte många skulle klara av, åtminstone inte jag. Speciellt inte när man vet att sina sista dagar på jorden är nära, och man kan inte göra ett skit åt det. Ynka 26 år gammal. Varenda bild och filmklipp jag tittat på skänker han ett leende från ovan, otroligt att man kan se hopp i det omöjliga. En beundransvärd person, vila i frid♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0